lördag 18 oktober 2014

Internetkrångel.

Anledningen till min avsaknad av inlägg är helt enkelt att jag inte har något internet.
Efter ett ordentligt åskväder är vi många som inte har ett fungerande internet.
Det är snart två veckor sedan och här nere där jag ser svensk TV
via datorn och ringer min familj och vänner på skypen blir man väldigt  isolerad när internet lägger av.

Jag har haft besök av både Henrik och sonen Andreas med familj men nu är de tillbaka i Sverige igen.
Jag har en del härliga bilder från deras besök som jag får vänta med att lägga in.. För att kunna skriva det här har jag lånat en väninnas dator.

Vädret här är underbart och vi har just nu på dagarna ca 30 grader och i går kväll hade jag en liten anspråkslös improviserad ozou afton. Vi satt ute och det var 24 grader när klockan var 01.00.
Vi mätte vattentemperaturen för några dagar sedan till 23 grader. Klimatet kan man inte direkt klaga på.

Nästa gång jag hör av mig är när internet fungerar igen.
Ha det så bra tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar