söndag 12 januari 2014

Blogggtorka.

Söndagkväll och helgen går mot sitt slut. Länge sedan jag var inne och skrev. Hittar inte riktigt inspiration och motivation att skriva längre. Det känns som om jag har skrivit om tillräckligt många släktmiddagar och fotat både inne och ute så det räcker och blir över.

 Eftersom den här bloggen handlar om mitt liv när jag är på Kreta gör jag ett uppehåll att skriva till nästa gång jag besöker ön. Det blir någon gång under tidiga våren.

Däremot kommer jag att visa många av mina foton som jag tagit under årens lopp, och jag lovar att de är många. Därför kommer jag att ha ett tema varje vecka och lägga in en bild varje dag.

Måste bara berätta att vi var på 40-års kalas igårkväll. Vi hade så roligt och så mycket som jag skrattade var länge sedan sist. Det var nog på midsommarafton (ni som var med förstår vad jag menar) Diktynnismaffian! Här kommer några bilder, ingen lysande bildkvalitè för det är svårt att hålla kameran stilla samtidigt som man skrattar.


Söta födelsedagsbarnet med sin far.



Här lyssnar vi till en lagom fräck vits.

Kom inte och säg att svenskar är stela och tråkiga. Vi kan vi också i rätt sällskap.


Nu har vi fått kallt, minus 8 grader i kväll och ett litet tunt pudertäcke. Hoppas få se solen i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar