onsdag 20 januari 2016

Snökaos och filmen om Ove.

Filmen om Ove var som förväntat riktigt bra. Rolf Lassgård fick  i veckan årets guldbaggepris för bästa manliga skådespelareprestation i just den filmen.

Vi fortsätter att komma i ordning och nu är alla flyttkartonger ett minne blott. I fredags fick jag en allvarlig allergisk reaktion av flyttkartongerna så då åkte de sista ut. Skojar bara, men jag var så trött på att se dem.
Nu börjar det likna ett hem och tavlorna börjar så sakteligen att hitta sina platser.

Vi trivs så bra här och att vakna varje morgon och blicka ut över havet från sovrummet känns som en obeskrivlig lyx.

I går fick vi några decimeter snö och då blir det snökaos som vanligt.Inget nytt i och för sig för det inträffar varje år.

Jag passade på att ta en del bilder i går från fönster och balkong.












Från mitt köksfönster ser jag dessa vindpinade träd.








Från sovrummet
Stor kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar