fredag 29 april 2016

Falassarna.

Under mina tre veckor på Kreta hann jag också med att åka runt en del och att träffa mina vänner där.
En dag bar det av till Falassarna som är en underbart fin strand på den västra delen av ön. Här doppade vi tårna i vattnet. Det fick räcka för den här gången. Vattnet var lite för kylslaget för ett riktigt bad.
Vi bara njöt av värmen och den goda maten som serverades på tavernan där.





























Nu önskar jag Dig en fin helg och om du befinner dig i grekland hoppas jag du får en GLAD PÅSK!

2 kommentarer:

  1. Ser så vackert ut!!!
    Gillar de målade stolarna!
    Ha en bra weekend!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det fint med stolar i olika färger. Fallassarna är en underbar strand som jag återvänder till gång efter gång.Ha det fint du också.

      Radera