onsdag 18 juni 2014

Min solstol.

Den här körbara solstolen köpte Henrik till mig när han var här.

När jag går till stranden drar jag den som en liten kärra med badgrejerna i. På stranden vecklar jag bara ut den och har en bekväm solstol med solskydd för ansiktet. Skönt när man ligger och läser.
Dessutom fungerar den också givetvis hemma på balkongen som solstol.






Passar också på att visa mina blommor vid ytterdörren.





Så lite om vädret. 34 grader väntas vi få som högst idag. Nu gäller det att få saker gjorda på morgonen och kvällen. Mitt på dagen är det siesta som gäller.

2 kommentarer:

  1. Jättekäck, en sådan vill jag också ha. Var hittar jag en sådan i Thailand?

    SvaraRadera
  2. Henrik köpte min stol på Lidl här. De har en hel del bra grejor. Lycka till att hitta en du också.

    SvaraRadera