söndag 1 juni 2014

Stenar.

Här finns det mycket fina stenar. Vi hade blivit tipsade att här skulle det finnas stenar till rabatten.
Det var bara att ta för sig.
Molly var också med och hon älskar att åka bil och att springa lös på stranden och det gick bra eftersom vi var ensamma förutom tre vildhundar som var väldigt nyfikna på henne.



Det blev inga kort på vildhundarna för jag hade jämt sjå att se var de befann sig. Jag är inte så tuff när det gäller hundar eftersom jag jobbar på att inte vara rädd för dem efter det att jag blev biten.
Det går framåt och Molly är verkligen rätt terapihund för mig hon också.
Jag skrev tidigare om Alina.






Stenstranden med Nea Chora och Chania i bakgrunden.







1 kommentar:

  1. Oh, så härligt det ser ut. Dagern är så fantastisk, vad är det med dom där öarna egentligen......njuuut! Agneta kram

    SvaraRadera