tisdag 4 november 2014

Vinter.

Nu vet jag inte vad som händer här på bloggen för precis innan jag ska publicera mitt färdigskrivna inlägg blir sidan blank och jag får börja om igen.

Vi har haft uselt väder här sista veckan med spöregn och blåst. Jag har fått tvinga ut katterna för de vill helst ligga inne i värmen,





Lilla fina My myser i min säng-




Möjligvis är det lite varmare inne än ute men det är marginellt beroende på att husen är dåligt isolerade och jag har bara AC uppe i sovrummet som enda värmekälla.
Tack och lov så har jag en luftavfuktare som reducerar fukten från någonstans mellan 85 och 90% till ca 60%.
Nu är det långkalsonger som gäller.

Vi är inte vana vid att regnet häller i sig så många dagar som den här gången. Nu behöver vi känna värmen från solen igen för vi vet ju att den inte är långt borta.

Yr.no har lovat sol from idag och jag hoppas att det stämmer


I torsdags var vi ett stort gäng som träffades för en middag tillsammans. Att vi har trevligt framgår väl av bilderna att dömma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar