fredag 11 november 2016

Snö.

På TV ser vi att det är snö i hela landet och att det är snökaos  ( som vanligt )  på många ställen. Just här vid kusten lyser snön med sin frånvaro. Har inte riktigt bestämt mig för om det är bra eller inte. Visst ser det fint ut och det blir ljust och vackert i den annars så tråkiga naturen. Samtidigt blir det alltid problem i trafiken.



Bilderna är tagna 2011.



Vi pensionärer blir lite bortskämda här i Göteborg. Undrar du varför? Jo, det ska jag berätta för dig. Vi  åker gratis i kollektivtrafiken utom vissa tider när jobben börjar och slutar. Dessutom fick jag ett brev från Göteborgs kommun där det stod att jag kunde hämta ut gratis skobroddar på apoteket. Smart drag eftersom det säkert blir mindre benbrott nu. Förhoppningsvis.

Kramar från mig till Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar