fredag 7 februari 2014

Fina Alina.

Fyra dagar i veckan är jag dagmatte.

Vilket otroligt fint sällskap jag har fått. Hon håller hela tiden kollen på mig var jag är och ligger gärna i gästsängen när jag sitter vid datorn i samma rum eller håller mig sällskap i soffan. Nu har hon också lärt sig att vänta på pläden som hon får ligga på.

Det blir långa sköna promenader varje dag och om jag känner mig själv rätt så hade jag hellre stannat inne när vädret är dåligt. Nu måste hon ut så det är bara att se glad ut och trotsa vädrets makter.

Hon är väldigt lydig och lätt att ha att göra med. En härlig hund helt enkelt.

Lina älskar snö och passar alltid på att åka och rulla runt i snön när tillfälle ges.


















Vankas det något gott tro?

1 kommentar:

  1. Vilken fin hund! Va härligt med sällskap! :) Stor kram, Anna

    SvaraRadera