lördag 1 februari 2014

Vårresan bokad.

Nu har jag bokat nästa resa till Kreta. Jag åker ner i slutet av april. Då blir det lite vår både här och på ön.

Veckan som var innehöll födelsedagsfirande för mig. Bjöd in några väninnor och vi hade en mysig eftermiddag tillsammans. Fick massor med tulpaner igen och jag har väl aldrig haft så mycket av denna blomman hemma under så kort tid. Njuter för fullt och vårdar dem ömt.

Rosa , vita och svagt gula. En vacker kombination.




Rosa-lila och vita. Läckert.


Blandade färger och rosa ginst också vackert.


Röda rosor är ju ändå favoritenav alla, förärad av maken.

Jag är så trött på alla kort där motivet vet om att det är fotograferat. Här var Marie och Monica totalt ovetande om kameran. Monica visar bilder i sin mobil.

Jag glömde att fota smörgåstårtan i all sin glans men lyckades få med en liten del när gästerna hade gått hem.

TACK snälla ni som har fullständigt dränkt mig i tulpaner både barn och vänner. Jag är nog det tacksammaste som finns att ge blommor som den stora blomsterälskare jag är.


KALO MINA    Trevlig månad önskar jag Er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar