onsdag 12 februari 2014

Sportlov.

Jag har den stora lyckan av att ha mitt äldsta barnbarn här nu i veckan. Hon har sportlov just nu .

Vi pysslar för hon gillar att sticka och idag är det virkning som står på programmet. Minns ni hur svårt det var i början?
Sara och jag delar flera intressen och det känns ju extra roligt. Då syftar jag på pyssel, stick och virk och FOTOGRAFERING.
Hon är jätteduktig och har verkligen känsla för färg och form.

Den här veckan vill jag ska gå väldigt sakta!
Idag har vi solsken och det är vi inte vana vid den här vintern.

Det är stor kärlek mellan Sara och Alina. Sara är uppvuxen med hundar och Alina accepterade Sara direkt. Själva har vi fått jobba för att nå hennes förtroende bla med korv.





Jag önskar Dig en fortsatt fin vecka var du än befinner dig.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar