tisdag 16 juni 2015

Nya vänner.

Många gånger har jag när jag reser ensam träffat många trevliga nya bekantskaper. Så var det också den här gången.
Vi bestämde att träffas under veckan, vilket vi också gjorde.
Jag mötte dem vid busstationen i Chania eftersom de inte kände till stan. Det var deras första besök i Chania.
Nu fick jag leka lite guide och det var riktigt roligt att vara den som hade kunskapen. Det var en ny erfarenhet efter att i många år ha frågat om allting ,nu plötsligt vara den som visste.

Vi hoppade över åkturen.

En underbart vacker kväll alldeles efter solnedgången.




Vi åt på en restaurang inne i en av gränderna och däefter blev det en Irish coffee på Remezzo, Vi bytte facebook adresser, som man gör idag och jag hoppas vi ses igen snart.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar