torsdag 25 juni 2015

Tre veckor.

Nu har jag snart tillbringat tre veckor här på Kreta. Den senaste veckan har Henrik varit här och vi har haft det härligt tillsammans. Det har blivit mycket god mat och sköna bad i försommarvärmen. Just nu är vädret som bäst här med underbart soliga dagar och det har inte hunnit att bli för varmt som det är i juli och augusti enligt min åsikt.
Vi hyrde bil under fem dagar och passade på att göra några utflykter bla till den lilla insjön Kournas lake.










När vi parkerade passerade två grekiska damer som jag bara måste föreviga.



Här blir jag själv fotad när jag fotar.

I kväll åkte Henrik hem men jag får vänta till i morgon eftersom jag inte kan åka med samma flyg då jag tar med mig Kasper och Lilla My hem till Sverige nu, Vi åker med Norwegian i morgon natt. De tar med sig djur vilket inte charterflygen gör. Lite spännande att ta med dem till kalla Norden. Kommer att berätta framöver hur de klarade flygresan och hur de aklimatiserar sig.

Ha en fin helg var du än befinner dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar