fredag 2 augusti 2013

Hej igen!


Jag hoppas att sommaren hittills har varit bra på alla sätt.

Jag valde tidigare att avsluta min blogg av olika skäl och fortsatte för speciellt utvalda att skriva en blogg med lösenord. Nu  känner jag mig mogen för offentligheten igen och dessutom använder jag mig gärna av bloggspot igen.

Under våren var jag på Kreta och iordningställde vår lägenhet som ligger vackert i en olivlund med utsikt både mot Lefka Ori och Medelhavet.

H kom också ner en vecka och hjälpte till. Vi har nu varit hemma i fyra veckor och kommer att återvända ner igen i mitten av augusti när H har semester. Huset kommer inte att stå tomt då för vår dotter kommer att bo här under tiden vi är borta.

Tyvärr har jag fått diskbråck och måste vara försiktig så att läkningprocessen går framåt.

Här kommer några bilder från lägenheten

Liten del av köket


På första våningen finns kök och vardagsrum i öppen planlösning.


På andra våningen ligger sovrum och bad.



Vardagsrumsdelen sedd från balkongen

Vi trivs SÅ bra i vår lilla lya. Det finns många anledningar till det vilket jag kommer att berätta mer om senare.

Ha en fin fredag var du än befinner Dig.

Lite fin musik att komma i stämning till.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar