tisdag 13 augusti 2013

Min rikedom.

Jag känner mig väldigt rik.
Det är väldigt svårt att uttrycka i ord vad jag känner när jag tittar på korten på mina barn och barnbarn. Svämmar fullständigt över av stolthet och kärlek. Älskar Er så ofantligt mycket.
I helgen firade vi delar av familjen som har fyllt år under sommaren. Kretasemestrarna var tillbaka och till min stora lycka vill de återvända dit.

Eftersom alla mina barn och barnbarn var samlade, det händer inte så ofta passade jag på att ta några kort.

Här kommer först mina tre söner och min dotter.
Andreas, Patrik, Johanna och Jonas.



Så var det dags för barnbarnen.
Kajsa, Pontus, Lina och Sara.


Så hela gänget

Det är de här filurerna som är osaken till att jag ibland får väldigt bråttom hem från Kreta.

Nu har vi haft Sara och Lina här på besök i två dagar och så tomt det blev när de åkte hem. Det är tur att skype finns så att vi kan talas vid när jag inte är hemma i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar