tisdag 22 oktober 2013

Det lilla kapellet.

Idag gick jag en härlig promenad till det lilla kapellet i Agio Apostoli. Jag tror det stavas så men är inte säker alls.

Solen värmer fortfarande så skönt och det var en del som badade.
Jag gick barfota på stranden och lät vågorna skölja över mina fötter.

Ibland är det extra skönt att få vara ensam och i lugn och ro kunna fotografera och sitta ner vid det lilla kapellet och filosofera och bara njuta av livet. Tände också några ljus för nära och kära som inte finns bland oss längre. Det blev en andlig stund där vid det lilla kapellet bara jag ,solen och havet.

Här kommer några bilder från dagen.


Just den här delen av stranden var folktom.


Skrotupplag och båtuthyrning.


























Utsikten in mot Chania.






Stranden nedanför kapellet. Är det någon som känner igen den??











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar