måndag 7 juli 2014

Hemma i Sverige igen.

I lördags tidig morgon åkte Sara och jag hem igen.
Vi hade en fantastiskt fin vecka tillsammans och det kommer jag att återkomma till senare. Tyvärr glömde jag kabeln som jag använder när jag ska lägga in korten från kameran till datorn. Så nu får det bli lite gamla kort tills jag är tillbaka på Kreta igen.

På flyget till Göteborg fungerade jag som eskort till en väldigt fin hund som varit gatuhund i Platanias men som nu fått ett hem  i Sverige. Vi blev mötta på Landvetter flygplats av den nya matten och det var ett kärt återseende. Själv fick jag en jättebukett med långskaftade röda rosor.





Efter den nattliga hemresan sov jag hela lördagen och hade inga problem att sova på natten heller men nu sitter jag här kl 02.45 och är hur pigg som helst. Får försöka att vrida dygnet rätt igen.

Så här vackert var det när vi lyfte och solen höll på att stiga över bergen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar