torsdag 17 juli 2014

Mycket att stå i.

Sitter just nu och väntar på att mina två barnbarn Lina och Sara ska komma. De ska vara här några dagar så nu blir det mycket aktiviteter för farmor och gänget. Annars är det som vanligt med mycket som ska ordnas när jag kommer tillbaka till Sverige. Jag kommer att åka ner igen när Henriks semester är slut i mitten av augusti och då är det fortfarande väldigt varmt på ön. Det är skönt att få en liten frist från hettan.

I lördags var vi hembjudna till Sara med familj. Hon hade själv komponerat en trerätters middag och fick bara lite hjälp från sin mamma. Supergott. Jag blev djupt imponerad.

Förrätten bestod av grillad halomiost med tillbehör


Grillat kött med baconinlindad sparris, bakad potatis och bearnaisrsås + sallad.


Liten toscamandel korg fylld med glass och bär. 

Syskonkärlek.

Kramar till er därute från mig och ett svalt Floda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar