tisdag 5 augusti 2014

Det är mycket nu.

Det här är en av de två blommor som inramar vår ytterdörr. Det är en klätterväxt som slingrar sig upp till  det lilla taket över dörren.

När man väljer att vara hemma i Sverige en kort tid så blir det intensiva veckor.
Födelsedagskalas(eftersom nästan hela släkten fyller år i juli och augusti) och goda middagar som jag skrivit om tidigare.
Pontus och Kajsa har varit här på besök i två dagar och så roligt vi har haft. Allt från bad till Sällskapsresan., Katten Gustav och pingis i en salig blandning. De fick allt fart på farmor vid pingisbordet. Kul!

Fortsättningsvis kommer jag inte att lägga ut bilder på familjen här eftersom stora delar av den inte vill att jag gör det och vilket jag naturligtvis respekterar.

Nu har jag bara några dagar kvar här innan jag återvänder till ön söderut.

Nästa gång skriver jag från Kreta så för den här gången. Tack alla kära och ha det så bra tills vi ses igen.

Vi har betydligt svalare väder här just nu . Runt 20 grader vilket jag tackar för med tanke på kommande tider.

1 kommentar:

  1. oj vad många när jag var där nere var det bara en enda liten blomma!
    //Sara dit barnbarn

    SvaraRadera