måndag 4 november 2013

Lite från lägenheten.

Jag har förstått att det är några av er som är lite nyfikna på hur det har gått med lägenheten. Om jag trivs med den osv.

Jag stortrivs, det kunde inte vara bättre. Underbara grannar som jag gör mycket kul med. Läget är också suveränt. Att varje morgon öppna galusin till balkongen och mötas av den vy som jag visat er många gånger. Vackra promenadvägar överallt.

Lägenheten är lagom stor eller snarare lagom liten och det är SÅ skönt att ha sov och badrum på övervåningen.

Balkongerna gör att den känns större än vad den egentligen är eftersom jag tillbringar mycket tid där och i stort sett alltid äter där.
Här kommer  några smakprov på lite nytt.


Äntligen har lampan hittat sin rätta plats.


Det här är en skobyrå. Skönt att slippa ha skor innanför dörren. 


En spegel ovanför soffan gör att rummet ser större ut.



En skön fåtölj att läsa och handarbeta i är bara ett måste.

Ugnen står lite undanskymd i en hörna.




Vårt lilla men praktiska kök.


1 kommentar:

  1. Litet men naggande gott... Det kan man väl säga om det här, eller hur? Kramisar

    SvaraRadera