tisdag 10 februari 2015

Aktuellt i Grekland.


I dag nåddes jag av ett väldigt sorgligt besked nämligen att den mycket populära bloggen "Aktuellt i Grekland för alltid har tystnat.
Författare till bloggen Inga-Britt Tomboulidou avled i början av februari i kretsen av sin familj.

Jag har varit följare av hennes blogg i flera år och jag har lärt mig mycket om greker och Grekland genom hennes väldigt informativa och underhållande sätt att skriva.Jag minns hur glad och smickrad jag blev när jag upptäckte att hon också följde min blogg.

I bloggvärlden blev hon en vän och jag är säker på att många med mig kommer att sakna henne.

I dag tänder jag ett ljus och tänker på henne och hennes familj som mist sin kära i förtid.

Tack kära Inga-Britt för alla trevliga stunder du givit mig.

1 kommentar:

  1. Ojdå! Visste att hon lagt av och tyckte det var synd eftersom det var en väldigt intressant blogg, men att hon gått bort visste jag inte. Nu förstår man ju också kanske varför hon slutade skriva och tackad för sej i bloggen.

    SvaraRadera