torsdag 26 februari 2015

Katten Leif.

Barnbarnet Sara vet att jag längtar efter katterna på Kreta. Hon känner också till mina planer att hämta hem Kasper  och Lilla My.

Som en liten tröst och för att min längtan inte ska bli så svår köpte hon i största hemlighet en liten Leif till mig när vi var ute på vår lilla shoppingrunda.


Låt mig presentera LEIF. Ja, han heter så. Kolla in lappen runt halsen.

Ja, vad säger man om en sådan present och tanken bakom. Har svårt att hitta rätt ord. Flödar över av kärlek.

Tack min älskling.







Fåglarna kvittrar och solen skiner. Vårkänsla.

2 kommentarer:

  1. Så gulligt gjort av barnbarnet och så omtänksamt! Du kan var en stolt farmor/mormor!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är väldigt stolt. Ha det så gött.

      Radera