fredag 6 februari 2015

Minusgrader och ont i kroppen.

Det är alltid samma visa. Minusgrader är detsamma som ont i kroppen.
Nu fick jag ett skov med influensakänsla och feber och  rejält ont i leder och muskler och så den brännande känslan i huden.
Kommer som vanligt mycket olämpligt då jag vill träffa barnbarnen eftersom de har sportlov nästa vecka.
Nu är det vila som gäller och då blir det mycket virkande.

Just nu är det tulpantid och jag njuter i fulla drag av dem.


Här önskar jag Dig en riktigt skön helg med några buketter.

2 kommentarer:

  1. Så nydelige tulipaner! Tror det er et lavtrykk på vei. Jeg fryser som en "tigger" i dag, selv om det er varmere enn i går. Ta på en varm kofte, og la familien varte deg opp ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Elisa! Nu är den tjocka koftan på och jag vilar under tjock filt och med fin musik i lurarna. Gör detsamma du också. Kram

      Radera