måndag 30 december 2013

Snö?



Nej, så här vackert med snö har vi inte i år. Årets bild hade ni inte uppskattat.

Hörde idag på nyheterna att det saknas snö i norr och att skidanläggningarna får säga upp sin personal pga just snöbrist.
Idag skymtade jag dock solen en stund och det känns som om det var länge sedan sist.

Mannen är ledig och vi softar och har det skönt dessutom passar vi på att träffa vänner och släkt.

I går var vi på bio och såg Hundraåringen med Björn Gustavsson i huvudrollen. Om du tycker om boken tycker jag absolut att du ska se filmen. Mycket av behållningen i filmen är  huvusrollsinnehavaren men handlingen "går ju inte av för hacker" den heller


Nu önskar jag Dig ett gott slut och från djupet av mitt hjärta önskar jag Dig



                                     Ett Gott Nytt År!




1 kommentar:

  1. Gott Nytt till dig med, önskar du vore här med gubben. Kram

    SvaraRadera