söndag 29 mars 2015

Förändring.

Nu har jag bestämt mig.

I fortsättningen kommer den här bloggen nästan uteslutande att innehålla foton. Givetvis med en liten text till vad bilden innehåller.

Jag har helt enkelt tröttnat på att blogga i ordets rätta bemärkelse. Jag har känt att inspirationen har börjat att sina och att det mer har blivit som ett tvång.

Nu går jag vidare med livet och det är så många roliga saker på gång. Det kommer också att innebära ett nytt boende för oss för vi har beslutat att det är dags att sälja huset och skaffa något mindre och mer lättarbetat. Vi tittar som bäst på bostadsrätter i Kungsbacka med omnejd.
Dotter J kommer att ta sin examen till våren och då blir det kalas. Vi får se vad vi hittar på.

Finns också lite planer på en Italienresa till sommaren.

Med en stor familj händer det alltid en massa saker.

Jag är fortfarande kvar på Kreta och kommer så att vara några veckor till så nu gäller det att njuta av allt som underbara Kreta har att erbjuda. Med det här fantastiska ljuset som finns här lär det bli mycket fotande.

Om du tycker om mina bilder hoppas jag att du fortsätter att titta in här ibland. Ska försöka att utveckla mitt fotande och kommer att gå en del fotokurser eftersom jag känner att jag vill gå vidare med det. Det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord.
Så här fint kan en sallad serveras i Chania.


Regn med sand från öknen.
Det innebär alltid mycket arbete för alla att få bort sanden.
Nu önskar jag dig varmt välkommen till min fotoblogg.

Ha en fortsatt fin helg önskar jag från ett soligt Kalamaki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar