söndag 22 mars 2015

Förkyld och kallt.

Jag har haft några fina dagar sedan jag kom hit men det är fortfarande vinterkyla. På nätterna går temperaturen ner till bara  ca 4 grader.
I dag har det dock varit en fantastiskt fin dag. Jag var med svensk-grekiska föreningen på deras vår- utflykt. Det ska jag berätta mer om i morgon för nu är jag rejält trött och ska krypa ner i sängen trots att det inte är sena kvällen ännu., Det var väldigt nära att det inte blev någon utflykt alls eftersom jag har fått en förkylning med feber.  Men skam den som ger sig så med hjälp av lite febernedsättande blev det en fin dag trots allt.

Några vårblommor som pryder sin plats i fönstret. 

Lite nytänk svart och vitt. Ber om ursäkt för usel bildkvalitet.

I morgon blir det mycket bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar