måndag 16 mars 2015

Helgen.

Nu är trappan målad tre gånger- Vilken skillnad det blev! Skönt att göra min del av måleriet klart för...

I lördags bar det iväg till Kreta igen. Lite tidigare än beräknat. Så här års går det inga direktflyg utan jag åkte via Stockholm och Aten. 14 timmar från dörr till dörr. Mitt syfte med resan är att ta hem...


Kasper och
Lilla My.
Jag har inte bestämt hemresan ännu. Det beror mycket på vädret om det blir tre veckor eller mer.

Nu hoppas jag på värmen för den har inte kommit ännu men till helgen, som för övrigt innebär utflykt med svensk-grekiska föreningen till södra delen av ön, har yren lovat sommartemperaturer och det ser vi fram emot.

Söndagen innebar en del städande för att få i ordning. När jag vädrade madrasser på balkongen smög Kasper ut och lade sig på en och där låg han i solskenet länge och njöt och sov så gott.




Ja, den här utsikten tröttnar jag aldrig på. Nu är det grönt och frodigt överallt. Jag ska ut och fota mycket blommor framöver. Bilder kommer att komma.
Idag är ett besök på Lidl inbokat. En tur till Chania står också på programmet. Ha en fin vecka!

1 kommentar: