fredag 23 maj 2014

Byggandet fortskrider.

Här kommer bilden från byggarbetsplatsen här på gården.

Ljudnivån är inte lika hög nu eftersom det är insidan som görs i ordning.

Skorstenen är på plats, annars är det svårt att se vad som händer.







Idag har Gitte och jag gjort iordning grannens framsida som såg hemsk ut. Vi frågade om lov först för vi orkade inte se eländet längre.

Vi har också grejat i vår egen rabatt och  planterat penningträd och nu ska det till kallor och stenar också. Vi ska också så en del fröer, krasse och sommarblommor. Det blir spännande att se om det fungerar.



På min nedre balkong har jag ställt ut en bokhylla som så småningom ska fyllas med växter och lite prydnadsaker.


I dag har vi runt 30 grader och det är så skönt.

Nu önskar jag dig en skön helg och jag önskar att du också har solsken där du är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar