fredag 9 maj 2014

Molly



Det här är Molly.
Min närmaste granne Gittes hund.
Hon hittades utanför Lidl här i vintras. En gatuhund.
Jag måste väl erkänna att jag har sett vackrare hundar men hon har ett helt fantastisk psyke. Robust och social och possitiv och helt igenom snäll. Hon älskar att springa lös här på gården och leka. Hon är allas vår lilla kelgris.

Som jag skrev tidigare så har jag fått en halsinfektion med hög feber. I går kokade Björn ( också en granne) ingefära i vatten som jag fick tillsatt med honung. Drack det upprepade gånger under kvällen och idag är halsen mycket bättre. Febern håller i sig så idag är det sängen som gäller, Som tur är har jag snälla grannar som handlar hem mat åt mig.

3 kommentarer:

  1. Krya på dig och pussa Molly från mig.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, bloggvännen min och Molly är jättesöt!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Tack mina vänner för krya på dig hälsningen och ja visst är Molly söt och hon blir bara sötare för var dag som går.

    SvaraRadera