torsdag 22 maj 2014

Första badet.

I dag blev det en stranddag och mitt första bad för året.Kallt.
Det kalla vattnet beror troligen på att våren varit ovanligt kall och det är först nu som sommarvärmen har kommit med varma nätter.
Nu du Henrik ska jag allt slå dig vad det gäller solbrännan.
I alla år när vi har solat tillsammans har han blivit så fint brun medan jag fått några fler fräknar. Livet är allt bra orättvist. Jag skämtar bara. Är det inte värre än så får man vara glad.

Lite då och då får jag mail från någon som ger sig till känna som följare av min blogg. I går hände detta igen och det är så roligt när ni hör av er. Det är de här kontakterna som ger mig motivation att skriva vidare.

I morgon Björn kommer bilder från bygget som jag lovade.


Nu skickar jag rosor till Er som jag saknar när jag är här. Först och främst familjen så klart och så vännerna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar