onsdag 24 december 2014

God Jul!

Vaknade idag av en väldigt kelig liten kisse som inte visste till sig hur hon skulle visa sin uppskattning av att ha sluppit kragen. Jag tog av den i går kväll och då ville hon bara vara ifred och slicka sig. Hon ägnade flera timmar åt det och kom jag i närheten så beklagade hon sig högljutt och blängde på mig. Katter är verkligen små personligheter och vildkatterna är något extra.

Vi var hos veterinären i går igen för My hade inte blivit bra i sitt öga. Mer injektioner och ögondroppar. Nu hoppas jag bara på att hon blir frisk tills jag åker hem.

I dag väntas vi få 18 grader och solen strålar från en molnfri himmel.

Dagens program ser ut så här: Först träffas svenskgänget i Agora för lite meze och ouzo. Därefter hem för att färdigställa en del julmat som ska tas med till Arja. Där träffas vi några stycken för att äta lite nordiskt julbord.

Nu önskar jag Dig kära bloggläsare EN GOD OCH FRÖJDEFULL JUL!





2 kommentarer:

  1. God jul til dere alle, både tobente og firbente! God tur til Sverige! ⛄

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hade en fin julhelg. Önskar dig ett Gott Nytt År 2015. kram

    SvaraRadera