tisdag 30 december 2014

Hemma igen.

Tillbaka hemma igen och det känns bara SÅ bra.

Resan gick snabbt och bra utan några förseningar eller andra intermezzon.

För tredje året i rad välkomnades jag av ett fint snötäcke och det låg tungt på träden.

Middagen väntade när jag kom hem. Det blev en god fiskrätt. Smaskigt!

Vi sov länge idag och sedan åkte jag iväg för att köpa mig en liten jacka till den lilla svarta som
jag ska ha på mig i morgon när Henrik och jag ska gå på teater. Det blir Tartuffe av Moliere som går på Stadsteatern. Någon jacka blev det inte men väl en fin liten kofta i svart och beige.
Hann också med en fika här hemma med sonen Jonas med flickvän Sara. Härligt att vara hemma igen i familjens sköte.

Några bilder från gårdagskvällen.

Vår välkomnande entre i vinterskrud.










Inne är det varmt och skönt och vi hjälper till med öppna spisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar