söndag 28 december 2014

Sista kvällen.

För den här gången.
Jag har inte en aning om när jag kommer ner nästa gång för under våren hemma är det mycket som kommer att hända men det återkommer jag till när det blir aktuellt.

I dag har vi haft en helt otroligt vacker dag och jag var inne i Chania för att handla lite sista minuten grejer.

Satt i hamnen och fikade och kände att jag kommer att sakna denna så speciella plats.

Nog om det, nu ska det bli härligt att komma hem till de mina och jag saknar er så otroligt mycket och jag gläds så att träffa er alla igen.
Nu återvänder jag till snö och kyla och även det ser jag fram emot.,

Några bilder på Lilla My.

 


.Hon älskar att sitta och titta på ljusslingan.





2 kommentarer:

  1. Välkommen hem Gunilla! Vad mysigt det verkar vara på Kreta i juletid. Santa run skulle vara kul att uppleva, har sett massor av härliga bilder från det. Tack för alla fina bilder och GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  2. Hej! God fortsättning på det nya året! Det var en annorlunda jul på Kreta. Atmosfären och stämningen i stan på julafton var något utöver det vanliga. Santa run var också en upplevelse jag inte skulle vilja vara utan. Båda sakerna rekommenderas varmt.

    SvaraRadera